התחברות הרשמה

מי שלומד בצפית בכפר מנחם מה הסיסמא לאווי פיי של צפית??

25 בספטמבר 2024, 11:12
אינטרנטווי פיתיכון    
2 תשובות
שואל השאלה:
את בתיכון או חטיבה?
אנונימית
שואל השאלה:
גם אניי
אנונימית
באותו הנושא:
משהו לומד בתיכון צפית בכפר מנחם ויודע את הסיסמא למחשב?
יש פה מישהו שלומד בכפר הנוער כנות ?
מישהו שלומד בכפר הנוער "כפר סילבר"?
יש פה מישהו שלומד בכפר הירוק?
יש פה מישהו שלומד בכפר סילבר?
מישהו פה בצפית כפר מנחם?
יש כאן אנשים שלומדים בכפר גלים או מכירים אנשים שלומדים שם?
יש פה מישהו במקרה שגר בקיבוץ כפר מנחם?
אם יש מישהו שלומד או למד בכפר סבא שיבוא לפרטי דחוףף
מכפר מנחם עד הקריון בקריות כמה זמן נסיעה?
יש פה אולי מישהו שלומד בכפר הנוער כנות?