תשובה אחת
אני אומרת לכולם, גם לאישה מתחנת האוטובוס שדיברה איתי והביעה חשש לצאת לאנשהו,
תצאו.
לא לתת להם לשבש את חייכם.
מרחבים מוגנים - יש לדעת אותם מראש.
להצמד להנחיות פקער גם אם זה אומר לשכב לחלוטין על הכביש במידת הצורך.
וזהו, ממשיכים בשגרה כשאת מוכנה ויודעת מה עושים במקרה חירום.
לכן,
אני אומרת שתלכי.
תצאו.
לא לתת להם לשבש את חייכם.
מרחבים מוגנים - יש לדעת אותם מראש.
להצמד להנחיות פקער גם אם זה אומר לשכב לחלוטין על הכביש במידת הצורך.
וזהו, ממשיכים בשגרה כשאת מוכנה ויודעת מה עושים במקרה חירום.
לכן,
אני אומרת שתלכי.
באותו הנושא: