תשובה אחת
אני אומרת לכולם, גם לאישה מתחנת האוטובוס שדיברה איתי והביעה חשש לצאת לאנשהו,
תצאו.
לא לתת להם לשבש את חייכם.
מרחבים מוגנים - יש לדעת אותם מראש.
להצמד להנחיות פקער גם אם זה אומר לשכב לחלוטין על הכביש במידת הצורך.
וזהו, ממשיכים בשגרה כשאת מוכנה ויודעת מה עושים במקרה חירום.

לכן,
אני אומרת שתלכי.