2 תשובות
לגיטימי שנפגעת, אבל תשחררי קצת מהקטע של הריפוסט
בכללי, אם את מרגישה שהיא לוקחת אותך כמובן מאליו ושהיא מתייחסת לחברות אחרות שלה כאלו שהיא חולה עליהן, תתרחקי
אבל לא לפני שאת מדברת איתה על זה, אם היא מכחישה או מנסה להוציא אותך רעה או להגיד שאת סתם ממציאה, תנתקי קשר
את לא צריכה חברות כאלה בחיים, אני בטוחה שאת ממש חמודה ותצליחי למצוא חברות ששוות את הזמן והאנרגיה שלך
שואל השאלה:
תודה, ובקשר לריפוסט זה לא לגיטימי שנעלבתי שאני עשיתי ריפוסט עלינו וגם חשבתי שהיא עשתה את הריפוסט עלינו ובסוף זה על ילדה אחרת וגם היא לא רצתה לספר לי למה?