21 תשובות
שואל השאלה:
לאחסן נראה לי
כתןב שהוא נועד לשמור מילת מחשב
אנונימית
סבבה, למה הריגסטר שלך נועד
לאחסן/ להעביר מידע?
שואל השאלה:
https://ibb.co/n9g7vsc זה המשימה
אנונימית
שואל השאלה:
https://ibb.co/f1q4vws וזה הביט
אנונימית
אין שם ממש משימה זה רק הסבר על הביטים
שואל השאלה:
לא אמרו לעשות קוד או משהו אז לא הבנתי למה התכוונת
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אמורים לבנות את הרגיסטר בסימולטור זה פשוט מה שאמרו עליו
אנונימית
את יודעת לבנות רגיסטר בשילוב של די פליפולופ ומוליפליקסר? אני יכולה להוציא לך לדוגמא של muliplexer
שואל השאלה:
כבר בניתי מולטיפלקסר אבל אני לא יודעת לבנות את מה שאמרת
אנונימית
אוקיי מושלם! עכשיו פשוט תבני את ה d flip flop (הוא ישמש לך לשמירת הערך שבחרת על ידי הmux)
שואל השאלה:
יש לנן אותו מוכן כבר השתמשתי בו בשביל הביט
אנונימית
אה פצצה, אז עכשיו פשוט תשלבי בין שניהם
שואל השאלה:
זהו לא הבנתי איך לעשות את זה ככ
לשים כאילו 16 מהפליפ פלופ הזה? כי ביקשו 16 ביט
אנונימית
כן, את צריכה להגדיל את הקוד שכתבת קודם והלשתמש בשניהם במקביל ואז לבצע מיזוג בין המודולים הקודמים
(כל ביט ישמר בפליפלןפ נפרד)
תקשיבי בקטע הזה אני פחות סגורה על התשובה אני לא כל כך זוכרת אז לא להסתמך על זה ב100 אחוז:(
שואל השאלה:
לא עשיתי קוד עשיתי רק בסימולטור
ותודה:)
אנונימית
תקשיבי תנסי להעזר בצאט גיפיטי
הייתי משתמשת בו מלא כשהייתי צריכה לכתובקוד! הוא יעזור לך
שואל השאלה:
אני לא אמורה לכתוב קוד אבל כבר ניסיתי להשתמש בו והוא לא עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
בניתי את הbit אבל אין לי מושג איך להתחיל את זה בכלל
אנונימית
אני לא במגשימים אבל יכולה לעזור בזה
1קודם כל תגדירי את הביט
2. תגדירי את הקוד של הרגיסטר כדי שיוכל לבצע את זה.
(אם את צריכה עזרה בכתיבת קוד תשלחי לי את כל המשימה)
ואז תבצעי סימולציה (תבדקי שהכל עובד ותעשי צילומי מסך)
ואינטגרציה