התחברות הרשמה

זה יפה להשים רק את הדגלים של העדות שלי בביו באינסטגרם?

24 בספטמבר 2024, 16:14
אינסטגרםInstagram    
6 תשובות
נחמד. עדיף להוסיף גם שם
o
oyasumi
לא
כ
כפכפון
כן
S
Swiftie & Livie
שים דגל ישראל
ט
טונה בשמן
לא זה מביך
ג
גןלי
מה שבא לך אחי שים ז'.
מקבימום תוציא אחר כך ותחליף
A
Ampiri
באותו הנושא:
באלי להשים בביו באינסטגרם ציטוט כזה של שיר תנו לי משהו יפהה
זה מביך להשים להקה או זמר בביו באינסטגרם?
תגידו להשים את הספןטיפי שלי בביו או שלא
מוזר להשים בביו באינסטגרם משפט משיר??
רעיונות למה להשים בביו שבאינסטגרם ?
מה להשים בביו פה? הצעות?
אפשר להשים את המשפט הזה בביו באינסטגרם או שאני אצא ערס?
משפטים שאני יכולה להשים בביו באינסטגרם?
יש לכם משפטים יפים או ציטוטים מהתנ"ך להשים בביו באינסטגרם ?
יש לכם משפטים יפים או ציטוטים מהתנ"ך להשים בביו באינסטגרם ?
יש לכם משפטים יפים או ציטוטים מהתנ"ך להשים בביו באינסטגרם ?