9 תשובות
תל אביב
לא כדאי
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
שואל השאלה:
חרא לי בבית ספר שלי וכולם אותו דבר ואין שום גיוון באוכלוסיה
חרא לי בבית ספר שלי וכולם אותו דבר ואין שום גיוון באוכלוסיה
רק אם את מוכרחה, תל אביב זו אופציה יותר מדי קיצונית בעיניי והייתי ממליץ יותר נתניה
לגור בישוב זה אחלה דבר.
אבל אם חייבת יותר טוב לתל אביב
אבל אם חייבת יותר טוב לתל אביב
שואל השאלה:
למה תל אביב לא כדאי אבל
למה תל אביב לא כדאי אבל
שואל השאלה:
לגור במושב זה אחלה אני מתכוונת ספציפית בביתספר
לגור במושב זה אחלה אני מתכוונת ספציפית בביתספר
שואל השאלה:
נמאס לי להיות עם אנשים שאני שונאת כבר מאז היסודי
נמאס לי להיות עם אנשים שאני שונאת כבר מאז היסודי
באותו הנושא: