9 תשובות
זיקית לא מזיקה
שואל השאלה:
דיי לא להלחיץ
אנונימית
שואל השאלה:
אז פשוט לחכות שהיא תלך?
אנונימית
סתם אין מה לפחד אבל זיקית זה גדול
קצת
חחח ממש לאא, בבית הקודם היו לנו מלא כאלה הן דווקא חמודות, הן גם אוכלות חרקים שיותר מפחידים אז זה בונוס
שואל השאלה:
היא קטנה לא גדולה כאילו באורך של אצבע כזה
אנונימית
אני האמת שפחדתי
לא אשכח שלמדתי לבגרות ופתאום היה לי זיקית בחדר וצרחתי את נשמתי
והשכנים באו ובסוף העיפו אותה כי אסור להרוג