7 תשובות
כן גם אני
כן גם אני ככה
אני איתך
727
הבנתי שזה קורה להמון שמיניסטים וזה מה שהופך את יב לקשה
כן אני גם הייתי ככה
^^^ בדיוק המסקנה שהגעתי אליה היום
כבר למי יש עצבים לקום בבוקר כדי ללמוד אזרחות ולעשות עבודות באנגלית זה כזה מעפן
כן. 12 שנים זה הרבה!