7 תשובות
כן גם אני
כן גם אני ככה
אני איתך
הבנתי שזה קורה להמון שמיניסטים וזה מה שהופך את יב לקשה
כן אני גם הייתי ככה
^^^ בדיוק המסקנה שהגעתי אליה היום
כבר למי יש עצבים לקום בבוקר כדי ללמוד אזרחות ולעשות עבודות באנגלית זה כזה מעפן
כבר למי יש עצבים לקום בבוקר כדי ללמוד אזרחות ולעשות עבודות באנגלית זה כזה מעפן
כן. 12 שנים זה הרבה!
באותו הנושא: