3 תשובות
בקריה צריך מדים
במרפא לא (לפי הבנתי)
במרפא לא (לפי הבנתי)
בקריה צריך, יש שם גם המון משטרה צבאית וכאלה
במרפא מרכז לא חייב, בכל שאר המקומות חייב
במרפא מרכז לא חייב, בכל שאר המקומות חייב
אנונימי
חובה להיות בבסיס הקריה על מדים.
באותו הנושא: