7 תשובות
אף אחד לא חושב ככה. התפקיד של חיילי צהל זה להגן על אזרחיה בגופם.
החיילים לא יותר חשובים מהחטופים עדיין
אנונימי
סליחה החטופים לא יותר חשובים מהחיילים
לא צריך לסכן חיילים כדי לחלץ חטופים
אנונימי
אז מה לדעתך חיילי צה"ל עושים בעזה?
מה קשור וואי
משפחות החטופים רוצים את הקרובים שלהם בבית וזה תפקידם של החיילים
החיילים האלה בחרו ללכת לקרבי הם נשבעו למדינה ואם כמה זה עצוב וזה מאוד עצוב הם צריכים לעשות הכל כדי להחזיר אזרחים הביתה
אזרחים
אנונימי
אז גם תצפיתניות צריכות להגן על זרחים בגופן ולהישאר בשבי^
אנונימי