5 תשובות
לא כל כך ממליצה כי נשאר סימן שחור באמצע איפה שהמסך מתקפל
לא כי לאייפון יש סוללה יותר חלשה גם הטלפון יותר קטן ויש דברים שעולים כסף באייפון אבל בגלקסי לא אם את מוכנה לוותר על כל זה בבקשה הבחירה שלך
הוא טוב אבל נהיה מגעיל אחרי זמן בקפל
בנוסף אם זה לא מפריע לך, נניח באינסטגרם נשאר חלק שחור למעלה ולמטה של המסך כי הוא ארוך יחסית
אין לי אותו וגם יש לי אייפון אבל כן. לי קשה לחזור לסמסונג מאייפון אבל אם אתה רגיל אז ממש ממש כן.
הוא אחלה
אם אתה רוצה טלפון מתקפל

אבל יש לו פיצ'רים מגניבים רצח ובכללי אחלה טלפון