11 תשובות
לדעתי עירוני ב' לא משהו עדיף כבר מור או ברנקו וייס
אנונימי
שואל השאלה:
למה עדיף מור או ברנקו וייס?: o
למה עדיף מור או ברנקו וייס?: o
אנונימית שואלת השאלה
לדעתי אין הבדל כזה גדול בין הבתי ספר, ות'כלס החינוך בכללי במודיעין נחשב טוב
לי ממש בסדר בעירוני ב', אבל נראה לי כי יצא לי רוב הזמן ליפול על מורים טובים
לי ממש בסדר בעירוני ב', אבל נראה לי כי יצא לי רוב הזמן ליפול על מורים טובים
גרתי במודיעין, ואני עולה לכיתה ז' אז לא הייתי בתיכון שם אבל כל האחים שלי היו בעירוני ב' כי הוא הכי טוב:)
אני בערוני ב' ואני גם בכיתה י' זה בית ספר ממש טוב:)
כן, אני סיימתי יב' השנה שם. המורות פשוט מקסימות, רוב המורות וגם המורים הם לא סתם מורים, יש הרגשה כנה ואמיתית שהם פה בשבילך, שאת יכולה לדבר איתם גם על כל נושא מעבר ללימודים.
ממוצע הבגרויות של בית הספר הוא גבוה, ואווירת הלימודים היא אווירה כיפית ולא מעיקה.
בהחלט ממליצה (:
ממוצע הבגרויות של בית הספר הוא גבוה, ואווירת הלימודים היא אווירה כיפית ולא מעיקה.
בהחלט ממליצה (:
כן הוא נחמד
אני לומדת שם.. אני לא מכירה את הבתי ספר האחרים אז אני לא יודעת להשוות ביניהם אבל עירוני ב' הוא סבבה..
עירוני ב נחשב לבית ספר טוב.
אבל תסתכלי על המגמות, לפי מה שאת רוצה לבחור.
קחי בחשבון שגם מור בית ספר טוב, ויש את אורט עירוני ד אם לא שמעת- שהוא בית ספר טכנולוגי, כמובן יש את יחד- שמשלב בית דתיים לחילונים, ועירוני א - בית ספר לאומניות
בהצלחה (:
אבל תסתכלי על המגמות, לפי מה שאת רוצה לבחור.
קחי בחשבון שגם מור בית ספר טוב, ויש את אורט עירוני ד אם לא שמעת- שהוא בית ספר טכנולוגי, כמובן יש את יחד- שמשלב בית דתיים לחילונים, ועירוני א - בית ספר לאומניות
בהצלחה (:
עירוני א ומור נחשבים ליותר טובים, לידיעתך מורה התאבדה בעירוני ב אחרי שתלמידים הקניטו אותה ואיימו עליה
אחלה בית ספר!
באותו הנושא: