5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה אני אבקש
בכל מקרה נראה לך זה ידפוק אותי עם שחקים?אני בכיתה יב
סבבה אני אבקש
בכל מקרה נראה לך זה ידפוק אותי עם שחקים?אני בכיתה יב
אנונימית
אני באמת לא יודעת אני לא מבינה במיונים למודיעין ממש..
בכל מקרה הייתי ממליצה לך לעשות זה באמת שטויות בטח ביחס למיונים של שחקים
בכל מקרה הייתי ממליצה לך לעשות זה באמת שטויות בטח ביחס למיונים של שחקים
עדיף לך בכל מקרה לעשות יום המאה..
זה באמת רק יום אחד של כמה שעות בזום וסיימת עם זה
זה באמת רק יום אחד של כמה שעות בזום וסיימת עם זה
שואל השאלה:
חחח די קיבלתי את המיון לפני יום המאה והתעצלתי לעשות את זה
חחח די קיבלתי את המיון לפני יום המאה והתעצלתי לעשות את זה
אנונימית
אם את כבר בשלב מתקדם במיון לא נראה לי..
אבל בכל אופן עד שאת לא מקבלת שיבוץ יש אפשרית שבגלל שלא עשית יום המאה ישימו אותך בסוף בתפקיד לפי צורכי הצבא בלבד
אבל בכל אופן עד שאת לא מקבלת שיבוץ יש אפשרית שבגלל שלא עשית יום המאה ישימו אותך בסוף בתפקיד לפי צורכי הצבא בלבד
באותו הנושא: