16 תשובות
אפשר בבקשה לקבל נתוני סטטיסטיקה לגבי הטענה שלך? כי אני לא בטוח שזה נכון.
כי אז בזמנים שהאווטאר מת אומת האש חיסלה את נוודי האוויר ואז התחילה לתקוף.
אבל אני מאמין שאנג יכול להציל את העולם
אבל אני מאמין שאנג יכול להציל את העולם
כי אני חושב שהבנות הם רמה מתחת לגברים ולא לצעוק עליי אבל כן הפמיניזם הורס את העולם
יש כאלה שחושבים שפמיניזם מוריד מגברים אבל הם פשוט לא מבינים את זה
אנונימית
אני חולה על פמיניזם.
אבל בגדול? כי כשמשהו בא לחסל את הפריווילגיות שלך, האינסטינקט שלהם זה להגן על הפריווילגיות. לשמר על העליונות שלהם.
אבל בגדול? כי כשמשהו בא לחסל את הפריווילגיות שלך, האינסטינקט שלהם זה להגן על הפריווילגיות. לשמר על העליונות שלהם.
"פמיניזם הורס"
מוזר, חשבתי שזה בקבוקי פלסטיק. לא כמה אנשים שרוצים שוויון
מוזר, חשבתי שזה בקבוקי פלסטיק. לא כמה אנשים שרוצים שוויון
"פמיניזם הורס את העולם" עלאק.
בינתיים שוביניסטים הורסים את העולם. לך תראה את איראן ועזה.
יודעים לדבר על איראן ולדבר על השוביניזם שם, אבל בינתיים פמיניזם זה הסיבה שאנחנו יכולים בכלל *להעז* לחשוב שאנחנו יותר טובים מהם. אילולא הפמיניזם היינו באותו מצב כמו שלהם. של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הפמיניזם, חצוף.
בינתיים שוביניסטים הורסים את העולם. לך תראה את איראן ועזה.
יודעים לדבר על איראן ולדבר על השוביניזם שם, אבל בינתיים פמיניזם זה הסיבה שאנחנו יכולים בכלל *להעז* לחשוב שאנחנו יותר טובים מהם. אילולא הפמיניזם היינו באותו מצב כמו שלהם. של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הפמיניזם, חצוף.
כי היום פמיניזם הפך להיות ביטול גברים
פמיניזם זה כמו שוביניזם
פמיניסטיות אומרות שגברים חזירים ואלימים
והפמיניסטיות אומרות שהן לא צריכות גברים
פמיניזם זה לא שוויון
זה ביטול זכויות לגברים
שזה סותר את המשמעות של התנועה
פמיניזם זה כמו שוביניזם
פמיניסטיות אומרות שגברים חזירים ואלימים
והפמיניסטיות אומרות שהן לא צריכות גברים
פמיניזם זה לא שוויון
זה ביטול זכויות לגברים
שזה סותר את המשמעות של התנועה
כי אנשים התבלבלו קצת ואיכשהו חושבים היום שהמשמעות של פמיניזם זה ביטול גברים
פמיניזם זה פשוט לא שוביניזם זה מצב שבו יש זכויות שוות ולא מפלים אף אחד לפי מגדר
פמיניזם זה פשוט לא שוביניזם זה מצב שבו יש זכויות שוות ולא מפלים אף אחד לפי מגדר
כי יש גברים שזה פוגע להם באגו ויש מי ששונא פמניזם רדיקלי שממומר לשובניזם נשי
אני מאוד אוהב פמינזם קלאסי אבל היום היום זה בולשיט אחד גדול, היום להיות פמיניסט זה סתם כדי לעשות עבודת מחקר באוניברסיטה וכדי לקבל הטבות שלא מגיעות לנשים הן הקצינו עם זה, עכשיו חלקן הגדול מיזאנדריות שאומרות שכל הגברים אנסים
ברור שצריך שוויון אבל היום נשים מסתדרות יופי והן עדיין מתלוננות על זה שכל הגברים חארות, יש להן אשכרה מצב הרבה יותר טוב
מערכת המשפט בעדן, יש להן יותר מקומות באוניברסיטה ורוב הרופאים הן נשים ויש לי עוד רשימה ארוכה כדי להסביר שבדרך כלל הן חיות יותר טוב מגבר
מערכת המשפט בעדן, יש להן יותר מקומות באוניברסיטה ורוב הרופאים הן נשים ויש לי עוד רשימה ארוכה כדי להסביר שבדרך כלל הן חיות יותר טוב מגבר
הפמיניזם של היום הוא רדיקאלי בעיקר יחסית לפמינזם הקלאסי והמהפכה הפמיניסטית עבדה לא רק כי נשים ביחד רצו שזה יקרה זה רק נשמע סיפור רקע מעניין
האמת היא שהגברים הסכימו ונתנו לפמינזם לקרות וגברים מופלים יותר היום אז די להתלונן
האמת היא שהגברים הסכימו ונתנו לפמינזם לקרות וגברים מופלים יותר היום אז די להתלונן
וואלה כי יש הרבה בנות שאומרות שפמיניזם זה שבנות יותר טובות מגברים אבל כאילו זה אמור לומר שגברים ונשים שווים וזה.
מה אתם מחרטטים. משתמשים בביטוי "פמיניזם רדיקלי" כשבפועל אתם אפילו לא יודעים מה זה פמיניזם רדיקלי. עלאק גברים מופלים. איפה?!
כי הם לא מבינים מה זה
באותו הנושא: