6 תשובות
וואי זה הולך כמוני, אני רוצה להיות בקרבי ובכללי להתגייס אבל אמא שלי פחות שמחה מהרעיון של הלשרת את הממשלה...
מאה אחוז להגן על האזרחים המדינה ועל הבית
לשרת את המדינה :)
לא קשור לממשלה.
ליטרלי למדינה
גם וגם
לשרת את המדינה והאזרחים
נכון שזה גם לשרת את הממשלה כי הם נכללים במדינה ותכלס הם אלה שקובעים מדיניות אבל הכי מרכזי זה למען האזרחים והמשפחה שלך תחשבי שאם כולם יגידו אני לא רוצה לשרת את הממשלה לא יהיה מי שיגן על הבית של כולנו
אנונימית