5 תשובות
זה קלל תרגעי באמת זה מבחן פשוט של שינון וזה גם הגיוני!! ככה שיש הגיון ובאמת מבינים זה לא שאלות קשות ואם התכוננת את תצליחי
זה הדבר האחרון שאת צריכה להילחץ ממנו בכל התהליך של הוצאת רישיון זה באמת שטויות קל ברמות כל עוד את מתרגלת כמו שצריך
הכל טוב זה לא כזה מלחיץ כמו שזה
דבר ראשון לפני כל שאלה אם את בטוחה את ישר עונה ואם את לא בטוחה את משאירה את זה לסוף
דבר שני בדרך כלל התשובות הארוכות הם יהיה הנכונות (אל תסמכי על זה אבל) תקראי תשאלה ותנסי לומר לעצמך מה יכול להיות הכי הגיוני מה שנראלך הגיוני תסמני
בסוף תעברי על זה אני עברתי גם על המבחן בסוף ושיניתי כמה דברים וצדקתי במה ששיניתי
דבר ראשון לפני כל שאלה אם את בטוחה את ישר עונה ואם את לא בטוחה את משאירה את זה לסוף
דבר שני בדרך כלל התשובות הארוכות הם יהיה הנכונות (אל תסמכי על זה אבל) תקראי תשאלה ותנסי לומר לעצמך מה יכול להיות הכי הגיוני מה שנראלך הגיוני תסמני
בסוף תעברי על זה אני עברתי גם על המבחן בסוף ושיניתי כמה דברים וצדקתי במה ששיניתי
שואל השאלה:
שמעו עשיתי מבחנים באפליקציה של נוהג
וברובם עברתי אפילו היה לי כמה שעברתי עם טעות אחת או אפס טעויות
אבל היו כאלה שנכשלתי בגלל שהיה לי חמש
וזה מלחיץ רצח
מה עוד אני יכולה חעשות?
שמעו עשיתי מבחנים באפליקציה של נוהג
וברובם עברתי אפילו היה לי כמה שעברתי עם טעות אחת או אפס טעויות
אבל היו כאלה שנכשלתי בגלל שהיה לי חמש
וזה מלחיץ רצח
מה עוד אני יכולה חעשות?
אנונימית
תחשבי בהגיון לפני שאת עונה תקשיבי תדמיני את עצמך נוהגת או חושבת בסיטואציה הזאת אל תעני כמו רובוט, זה שאלות מה זה הגיוניות שגם ביום יום אז זה באמת קל רק לדמין ולחשוב על הסיטואציה ומה מתאים ומה לא.