4 תשובות
בהצלחה!!!
לומדים, אין דרך אחרת
שואל השאלה:
י'
י'
אנונימית
תאמרי לעצמך פשוט לעשות את זה
ופשוט תעשי את זה
תכתבי את המילים באנגלית ותרגמי
גם לדעתי אוצר מילים זה הדבר הכי קלה שאפשר לקבל עליו בוחן אז בהצלחה
ופשוט תעשי את זה
תכתבי את המילים באנגלית ותרגמי
גם לדעתי אוצר מילים זה הדבר הכי קלה שאפשר לקבל עליו בוחן אז בהצלחה
באותו הנושא: