12 תשובות
בשום כיתה, הכל עניין של כמה באמת תשבי ותלמדי את החומר.
יא
בערך בין כיתה יא לבין יב
יא
למרות שאני בכיתה י אבל שמעתי יא קשה רצח
אני יכול להגיד לך שעד כיתה י הייתי מצטיין ועכשיו ביא אני בקושי מגרד עובר
שום כיתה, הנה אני עכשיו ב יא וזה חרטא שאמרו שאין זמן לנשום. יש. זה רק עניין של סידור זמנים ועדיפיות. אני גם עושה 5 יחידות, גם מתנדבת, גם מתאמנת וגם עובדת. הכל טוב יש זמן להכל.

וגם החומר הוא סביל. זה לא ברמה שלא ניתן ללמוד אותו.
בשום כיתה זה לא בלתי אפשרי, החל מכיתה י כבר צריך קצת ללמוד
יא
תלוי כמה יחל ואיזה מגמות אבל כן יא
^^^רק התחלתי יא חכי