12 תשובות
י או יא
בשום כיתה, הכל עניין של כמה באמת תשבי ותלמדי את החומר.
יא
בערך בין כיתה יא לבין יב
יא
למרות שאני בכיתה י אבל שמעתי יא קשה רצח
למרות שאני בכיתה י אבל שמעתי יא קשה רצח
אני יכול להגיד לך שעד כיתה י הייתי מצטיין ועכשיו ביא אני בקושי מגרד עובר
יא
יא
שום כיתה, הנה אני עכשיו ב יא וזה חרטא שאמרו שאין זמן לנשום. יש. זה רק עניין של סידור זמנים ועדיפיות. אני גם עושה 5 יחידות, גם מתנדבת, גם מתאמנת וגם עובדת. הכל טוב יש זמן להכל.
וגם החומר הוא סביל. זה לא ברמה שלא ניתן ללמוד אותו.
וגם החומר הוא סביל. זה לא ברמה שלא ניתן ללמוד אותו.
בשום כיתה זה לא בלתי אפשרי, החל מכיתה י כבר צריך קצת ללמוד
יא
תלוי כמה יחל ואיזה מגמות אבל כן יא
תלוי כמה יחל ואיזה מגמות אבל כן יא
^^^רק התחלתי יא חכי
באותו הנושא: