7 תשובות
מותג, החזות של המוצר פתחה מין נוכחות אקסקלוסיבית שבמקרים מסויימים מבלטה את הבנאדם כטיפוס "עשיר"
^^^ אני פורץ אפליקציות עם אייפון,
זה קצת יותר מסובך כן, אבל עובד בעיקרון אותו דבר.
זה קצת יותר מסובך כן, אבל עובד בעיקרון אותו דבר.
כי הוא הרבה יותר בטיחותי
שואל השאלה:
אני משתמשת המון באפליקציות פרוצות לדוגמא
קשה לי לדמיין לשלם על הכל עם אייפון
אני משתמשת המון באפליקציות פרוצות לדוגמא
קשה לי לדמיין לשלם על הכל עם אייפון
אנונימית
כי הם לא חכמים כמונו
תגדיר מקרים מסוימים?
היה לי אנרואדיד 7 שנים, בשנייה שהחלפתי לאייפון הרגשתי כאילו זה הsystem טלפון הכי טוב שהיה לי אי פעם.
היה לי אנרואדיד 7 שנים, בשנייה שהחלפתי לאייפון הרגשתי כאילו זה הsystem טלפון הכי טוב שהיה לי אי פעם.
אתה לא ממש פורץ אפליקציות עם אייפון, אלה אם אתה עושה jailbreak לטלפון.
באותו הנושא: