7 תשובות
מותג, החזות של המוצר פתחה מין נוכחות אקסקלוסיבית שבמקרים מסויימים מבלטה את הבנאדם כטיפוס "עשיר"
^^^ אני פורץ אפליקציות עם אייפון,
זה קצת יותר מסובך כן, אבל עובד בעיקרון אותו דבר.
כי הוא הרבה יותר בטיחותי
שואל השאלה:
אני משתמשת המון באפליקציות פרוצות לדוגמא
קשה לי לדמיין לשלם על הכל עם אייפון
אנונימית
כי הם לא חכמים כמונו
תגדיר מקרים מסוימים?

היה לי אנרואדיד 7 שנים, בשנייה שהחלפתי לאייפון הרגשתי כאילו זה הsystem טלפון הכי טוב שהיה לי אי פעם.
אתה לא ממש פורץ אפליקציות עם אייפון, אלה אם אתה עושה jailbreak לטלפון.