3 תשובות
הם רוצים רק לראות שאתה שוחה לא איזה שחיין.
ולא עברתי את הראיון באנגלית, פתאום נכנסתי לחדר וראיתי שלושה מראיינים והם היו ממש קשוחים והתחלתי ממש לגמגמם חח אבל לא נורא אפשר לגשת שוב אחרי שנה
וחשוב גם להגיד שהשכר לא גבוה בכלל והם גם מציינים את זה- 7,000!
שואל השאלה:
אפשר לשאול אם עברת את המיונים? ועד כמה זה באמת קשה עם האנגלית?
שאלה נוספת הבנתי שצריך לדעת לשחות
אני יודע לשחות אבל עברתי ניתוח שמגביל אותי לתנועת שחייה אחת למשך שלוש שנים זה נראה לך ישפיע על הבחירה בי?
אני הלכתי למיונים,
אתה מגיש בקשה באתר של אל על ומעלה קורות חיים . הם חוזרים אלייך אחרי איזה שבוע שבועיים
אחר כך. יש מבחן של אדם מילוא של שלוש שעות בערך עם מצלמה פתוחה מורט עצבים, של כל מיני שאלות כזה עם צורות, לדבר באנגלית לכתוב באנגלית וכו.
ואז אם עוברים את המבחן הולכים אליהם למשרדים בשדה תעופה ומודדים גובה.
אחר כך יש כזה ראיון באנגלית מול שלושה אנשים דוברי אנגלית, הם לא שואלים את אותם שאלות אז איו איך לדעת להתכונן. הם מחזירים מיד תשובה אם עברת או לא. אם לא עברת אתה הולך הביתה. אם עברת אתה ממשיך לדנמיקה קבוצתית