13 תשובות
למה כן לא יפה זה לא חובה לעשות בגרות
מדברת שטיות אפשר להצליח בלי בגרות שטיות
לא
גם לי אין וזה בגלל שאני לא חושב שבאמת יש בזה צורך
כמובן שזה תלוי במה שאתה רוצה לעשות בחיים
גם לי אין וזה בגלל שאני לא חושב שבאמת יש בזה צורך
כמובן שזה תלוי במה שאתה רוצה לעשות בחיים
אה אוקיי מה שתגיד וממש לא
אפשר להצליח גם עם נכות שכלית מה הקשר. וואלה מוריד סורי לא פוסל אבל מוריד
לא, נראה לי שגם עלה כמות האנשים שאין להם בגרות מלאה אחרי כל המלחמות והקורונה, מערכת החינוך היום תקועה גם 50 שנים אחורה.
אנונימי
לא
כן
לא פוסל
לא סביר להניח ולא בצדק
מה למה שמישהו יפסל מישהי בגלל זה דהפאק
אם היא לא רוצה להשלים בגרות או לעשות תעודה דומה או לעשות תואר אז סביר להניח שאנשים יפסלו... ובצדק
באותו הנושא: