11 תשובות
ישראל
ולא היה
בריטניה, אין לי כוח לריב עם אנשים
על מה המינוסים לא לכולם בא להתחיל לריב עם אנשים במשחק בא לי לשחק בשקט מה אתם רוצים
אני תמיד עונה שנמלטתי בעומקי הגיהנום וזה מה שגורם להם להפסיק לשאול
ישראל
אנונימי
אם יש לי כוח לריב ישראל אם אין אני מתעלמת או אומרת שאני לא אומרת מאיפה אני
אנונימית
לא מבין ממה אתם מפחדים שאתם לא עונים ישראל בשביל מה נפלו כל החיילים
אני תמיד אומרת ישראל אבל אם אני רואה שיש איזה סכנה אני אומרת צרפת ומחרטטת מילים בעברית עם מבטא צרפתי זה עובד
ישראל