4 תשובות
אבל אם יש לך שיער חלק לדעתי זה לא שווה את זה פשוט תעשי פן אחריי מקלחת גם אחריי החלקה את עושה פן אחריי מקלחת
וואי עשיתי החלקה וזה מזה שווה את זה עשיתי החלקת קראטין וזה פשוט וואו היה לי שיער נפוח גלי בלי צורה וזה פזית הציל לי את החיים ויש לזה מלא היתרונות זה נראה יחסית טבעי וגם אם עכשיו כזה בא לך להוריד את זה פשוט את חופפת אם איזה סבון כלים
וגם תוך כזה חצי שנה שנה זה יורד
באמת הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים כולם אמרו לי לא לעשות ועכשיו כל הזמן מחמיאים לי על השיער
וגם זה פחות הורס את השיער
אם את צריכה טיפים תבואי לפרטי
מבטיחה לא שווה את זה. יקר ברמות ובתור אחת עם תלתלים שקשה לסדר שעשתה החלקה אני כל יום מודה לעצמי שיצאתי מההחלקה כי לצאת מהחלקה זה סיוט, עדיף שתעשי טיפוח שיער ומסיכות ודברים כאלה כדי לעשות אותו בריא יותר אבל החלקה לא שווה
החלקה אבל הורסת את השיער.. תעשי פשוט פן אחרי מקלחת