78 תשובות
ארצות הברית, יש שם המון יהודים
ארצות הברית
בניו יורק כי זו מדינה שתמיד חלמתי לגור בה
ארצות הברית
שוויץ, הטבע יפה ואין שם אחוזי איסלאם גבוהים
בפרט בניו יורק כי זה מאז ומתמיד היה החלום שלי
איטליה, מבחינת התאמה והכל כולל הכל אחרי שבדקתי כמה מדינות, איטליה מתאימה לי בול.
שואל השאלה:
אני ארצה יפן
ארצות הברית
ארצות הברית
שואל השאלה:
איפה בארצות הברית? יש שם 50 מדינות
איטליה!!
אנגליה
באלי דובאי
ברזיל כי אני פשןט אוהבת את הוויב וגם כל החיים אמרו לי שאני נראת ברזילאית
רומניה
צ'כיה
שוויץ
קליפורניה
וושינגטון
אומגיד אמ
ארמניה או דרום קוריאה כזה
וואי קזחסטן גםם
יפןן
ספרד במדריד
וואו הולנד או איפשהו באירופה
במדינה שההורים שלי היו בוחרים
אני ילד, זה לא שאני יכול לבחור
שוויץ
אנונימי
ניו יורק.. מרגישה שכל החלומות שלי נמצאים שם
ארהב מאוד מסוכנת והחיים שם קשים, המדינה הבטוחה והזולה ביותר בשביל יהודים היא שוויץ
אוזבקיסטן או טג'יקיסטן
מדינה במזרח אסיה או צפון אסיה
ארצות הברית
ארצות הברית
ניו זילנד
ניו יורק
אמריקה
דרום קוריאה או ארצות הברית
בת דודה שלי שנוטשת אותי למדריד ענתה ספרד
שואל השאלה:
הגיוני^
גרמניה, בלארוס, ליטא, ובעיקר מזרח אירופה
מאז שהיא סיפרה לי אני לא מצליחה להפסיק לבכות
אוף
הייתי אומרת על גופתי המתה.
אנונימית
שואל השאלה:
?^
גרמניה
ההורים שלי היו אמורים לעשות רילוקיישן לגרמניה אבל ממש כמה שבועות לפני שהיינו אמורים לעזוב התפקיד שהוא קיבל בוטל
דרום קוריאה או תאילנד
איטליה
ארהב
קליפורניה
ארץ מוצאם של ד"ר דרה וטופאק
לוס אנג'לס
או ניו יורק
שואל השאלה:
איפה באמריקה?^
ארצות הברית או יפן
בריטניה.. יש לי שם אזרחות
אנונימית
בקנדה
או בקליפורניה
כי הם ממש מקבלים להט"ב(:
וקליפורניה גם ממש אוהבת יהודים ושם גם הגיבור שלי גר
אוסטריה/יפן
יפן
אני רוצה יפןן!!!!!
אבל ההורים שלי לא ירצו בטח נעבור למדינה משעממת שמדברים בה אנגלית מעצבנת...
גרמניה יש אזרחות ואני דוברת השפה
נטו בגלל השפה ארה"ב, בריטניה או אוסטרליה, אני לא רואה את עצמי מצליח ללמוד עוד שפה שלישית אז צריך מקום דובר אנגלית
כנראה קנדה.
הסיבה לכך היא שזאת פשוט גרסא של ארצות הברית, רק בלי כל הרעש.
איטליה, גם יפה וגם לא שמעתי ששונאים אותנו שם
בישראל.
אין מדינה אחרת.
יש לי אזרחות רוסית אז רוסיה כנראה
מדינה שמדברת צרפתית כי אני דובר, חוץ מצרפת כי כולם שם מוסלמים כבר
ארצות הברית נראה לי
ארצות הברית
חד משמעית
המשטר שם לא משחק דוקים
והבתי משפט נותנים עונשים ראויים
לרוב
ארצות הברית
^7 אני מתכוונת שהייתי מעדיפה למות מאשר לעזוב את ישראל לנצח
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל עכשיו ישראל נמחקה, לאן אתה עובר?
ארה"ב או רומניה. כנראה יהיה לי מתישהו אזרחות רומנית אבל בכללי ארצות הברית או מדינה אנגלית כלשהי.
ארצות הברית
אני לא בת 18, הורים שלי הם יהיו אלה שיחליטו אבל אם יכולתי ליעץ להם הייתי אומרת להם ארצות הברית
כולנו במשפחה יודעים אנגלית מאוד טוב וללכת למדינה עם שפה שאנחנו לא יודעים סתם יהיה חבל
גרמניה
יש לי שם סבא, מזג אוויר טוב, אנשים טובים
ולא יעיפו אותי שם מאוניברסיטת לציור
אין לי דרכון אז אני די תקוע בארץ
וואלה לא יודעת, אבל באירופה כי אני ממש אוהבת את אירופה וגם יש לי אזרחות. אולי אוסטריה כי מדינה ממש יפה ויש פחות איסלאם יחסית לשאר מערב אירופה ואני יודעת פחות או יותר גרמנית אז היה לי קל יותר מהבחינה הזו
פיליפיםינים
העיקר לחזור אחריי זה ולשקם את ישראל
אני לא יעזוב אפילו עם היה סוף העולם.
שואל השאלה:
^עכשיו הגעת לעולם שאין ישראל ונותנים לך אופציה לגור באיזה מדינה שתרצי, איזו מדינה?
על אדמת הקודש
לא יודע אבל איפושהו באירופה כי אני אזרח אירופאי
ישראל ,
אם אני אזרום עם השאלה אז שוויץ