8 תשובות
סביר, יש יקר יותר
זה בסדר
לא
אבל יש יותר זולים אבל תלוי מאיזה חברה
זה לא נורא
לא
זה יקר מאוד. תשתמשי ב e-sim
וכל מי שאמר שזה לא יקר לא מבין מהחיים שלו