8 תשובות
סביר, יש יקר יותר
זה בסדר
כן
לא
אבל יש יותר זולים אבל תלוי מאיזה חברה
אבל יש יותר זולים אבל תלוי מאיזה חברה
זה לא נורא
לא
זה יקר מאוד. תשתמשי ב e-sim
וכל מי שאמר שזה לא יקר לא מבין מהחיים שלו
וכל מי שאמר שזה לא יקר לא מבין מהחיים שלו
באותו הנושא: