9 תשובות
בטח בקטע כזה של את אחלה בן אדם, אוהב אותך בתור בן אדם.
לא מוזר
כן הוא כנראה לא היה אם אשה כזה קרוב מקדם מציעה לך להתרחק ממנו.
דגל אדום מנסיון
צחקתי
שואל השאלה:
אה יופי דיי
אה יופי דיי
אנונימית
לא מוזר זה אומר שאת אחלה של בן אדם
שאת נורמלית ויכול להתפתח משהו טוב
שאת נורמלית ויכול להתפתח משהו טוב
אנונימית
שואל השאלה:
נו כי אני באמת מתחברת אליו אבל זה מןזר
נו כי אני באמת מתחברת אליו אבל זה מןזר
אנונימית
לא זה לא מוזר אני כתבתי למישהי אחרי שעתיים מתחילת הצ'אט שאלתי אותה אם אני יכול לקרוא לה חיים שלי חחח
באותו הנושא: