4 תשובות
תעשי תואר
שואל השאלה:
לא,
אני בסך הכל מתייעצת וזה נורמלי.
זו החלטה שעולה לי כסף מהכסף שחסכתי ובכל זאת תואר עולה כסף
אז זו החלטה חשובה.
בכללי דיברתי עם חברים ומשפחה ורציתי לשמוע דעה של עוד אנשים וזה לגיטימי לגמרי.
לא,
אני בסך הכל מתייעצת וזה נורמלי.
זו החלטה שעולה לי כסף מהכסף שחסכתי ובכל זאת תואר עולה כסף
אז זו החלטה חשובה.
בכללי דיברתי עם חברים ומשפחה ורציתי לשמוע דעה של עוד אנשים וזה לגיטימי לגמרי.
תעשי טיול , יש לך עוד זמן לעשות תואר, את תמיד תספיקי להירשם זה לא כמו בית ספר שצריך להירשם לקראת ספטמבר. ממה שהבנתי בדרך כלל בשנה יש 4 סמסטרים שאפשר להירשם בהם במהלך השנה.
סיימת עכשיו צבא ,מגיעה לך לנוח ולהנות אל תשכחי להספיק לחיות.
סיימת עכשיו צבא ,מגיעה לך לנוח ולהנות אל תשכחי להספיק לחיות.
תלוי אדם,
כמה טיפים:
אם תיכננת לעשות טיול גדול אז טיול קודם , תסתכלי מתי את משתחררת, ביחס למתי מתחילה ההרשמה לשנת הלימודין
תואר זה עניין של שנים, ואגב יש הפסקות וזמן לטייל גם בין סמסטרים / סמסטר קיץ.
כמה טיפים:
אם תיכננת לעשות טיול גדול אז טיול קודם , תסתכלי מתי את משתחררת, ביחס למתי מתחילה ההרשמה לשנת הלימודין
תואר זה עניין של שנים, ואגב יש הפסקות וזמן לטייל גם בין סמסטרים / סמסטר קיץ.
באותו הנושא: