8 תשובות
~משפט שבאלך~
בלי רווחים בין הסימנים לאותיות
~תכתבי מה שבאלך~
פשוט תעשי ~נגיד היי~
שואל השאלה:
אבל איפה האופציה של משפט שבא לך איפה בביתו כאילו
אנונימי
שואל השאלה:
בביו
אנונימי
תיכנסי לביו יש סימן של עיפרון תלחצי ואז תרשמי מילים ואם את רוצה שזה יהיה קטן כזה עם ~~ פשוט תוסיפי את זה לפני ואחרי משפט
שואל השאלה:
יאא תודהה
אנונימי
בכיףף