13 תשובות
יש להם טילים שמגיעים למרכז
מלא כאלה
אם הם רוצים הם גם יכולים להגיע לאילת
שואל השאלה:
אם היה להם טילים שמגיעים למרכז הם כבר היו שולחים
אנונימית
הם לא היו שולחים כי הם יודעים שברגע שזה יקרה תהיה מלחמת עולם שלישית
אנונימית
^^^הם לא
כי הם לא רוצים לפתוח מלחמה שניכנס אליהם עדיין
שואל השאלה:
מה פתאום איזה מלחמת עולם שלישית
אנונימית
זה ממש עצוב כי כיאלו כל מה שקורא עכשיו זה לא מלחמה וזה בסדר גמור מה שקורה בצפון ובדרום
ואני אומרת את זה כמישהי מהמרכז
שזה פשוט הזוי שאם זה יגיע מרכז יעשו סיפור שלם
ואם זה יגיע לצפון נא לא נורא הם רגילים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אנחנו כבר במלחמה
אנונימית
שואל השאלה:
אז יהיה היום מטח למרכז או שלא
אנונימית
לא יהיה
שואל השאלה:
לבנון לא מגיע למרכז
אנונימית
כי פוצצנו לחיזבאללה מלא מכשירי קשר ופצענו מלא מחבלים כשעשינו את זה
אבל לא יהיה
^^^זה לא ידוע אף אחד לא יודע מאיפה נביא לך תשןבה
ולזה שרשמת אם היה להם טילים לשלוח למרכז הם כבר היו שולחים אז זה לא נכון זה כמן שאיראן איימו עלינו כל החופש הגדול ועד עכשיו הם לא שלחו הם פשןט פחדנים
זה כל יום, לכו לישון.