7 תשובות
המלצה שלי, בסיס סגור.
תחשוב על הנסיעות הביתה כל יום, זה מתיש.
עדיף לנסוע את זה פעם בשבוע הלוך חזור ולא כל יום
תחשוב על הנסיעות הביתה כל יום, זה מתיש.
עדיף לנסוע את זה פעם בשבוע הלוך חזור ולא כל יום
שואל השאלה:
אבל לא מתגעגעים לבית?
אבל לא מתגעגעים לבית?
אנונימי
ברור שיש געגוע, אבל תחשוב על זה, אתה חוזר פעם בשבוע- גג פעם בשבועיים במקרה וסגרת שבת, אבל אתה רוכש כלים כמו לגור עם אנשים שהם לא משפחה, להסתדר לבד ועוד הרבה דברים חשובים לחיים שלא בטוח שתחווה בבסיס פתוח
שואל השאלה:
אוקיי תודה ולדעתך הרוב מבקשים פתוח או סגור?
אוקיי תודה ולדעתך הרוב מבקשים פתוח או סגור?
אנונימי
שואל השאלה:
^ומה את אומרת על בסיס פתוח?
^ומה את אומרת על בסיס פתוח?
אנונימי
שואל השאלה:
רגע רגע רגע ומה הסיכויים שמה שאבקש בסוף הקורס זה מה שאקבל?
רגע רגע רגע ומה הסיכויים שמה שאבקש בסוף הקורס זה מה שאקבל?
אנונימי
תשמע אני לא יודעת מה הרוב מבקשים.
אני יודעת שלא הייתי אישית הולכת לבסיס פתוח אלא לסגור.
ולגבי הסיכויים, אין לדעת, לצבא יש רצונות ודרישות משלו
אני יודעת שלא הייתי אישית הולכת לבסיס פתוח אלא לסגור.
ולגבי הסיכויים, אין לדעת, לצבא יש רצונות ודרישות משלו
באותו הנושא: