7 תשובות
לי זה תמיד ככה לא לדאוג
^^ מסטול
תודה שענית לי בפרטי דרך אגב
דיי נו
בתמונה זה נראה כאילו זה מרחף או שאני מסטול
וואו לא חושבת שזה קשור להחלקה עשיתי מלא החלקות ובחיים לא היה לי ככה
זה נראה נורמלי, גם לא חפפת שבוע אז הנשירה מכל הקבוע נשארה על השיער