14 תשובות
אפשר תקציר קודם למי זה אביתר כהן?
אנונימי
שואל השאלה:
חייל שצילם אנשים בסתר בשירותים ברכבת
חייל שצילם אנשים בסתר בשירותים ברכבת
אנונימי
אני רוצה לראות את כל האלה שמצדיקים אותו מה הם היו אומרים אם הוא היה מצלם אותם יאללה שלא יתייפיפו
שואל השאלה:
berlin
אני בדיוק מדבר על זה שסתם אנשים לא צריכים לסלוח לו,הוא צריך לבקש סליחה ולקבל אותה רק ממי שהוא צילם ולא מאנשים בטיקטוק
berlin
אני בדיוק מדבר על זה שסתם אנשים לא צריכים לסלוח לו,הוא צריך לבקש סליחה ולקבל אותה רק ממי שהוא צילם ולא מאנשים בטיקטוק
אנונימי
שואל השאלה:
גם תמימים אבל נעזוב את זה,מי שם סתם ילדים וילדות בני ובנות 14 להיות אלה שיסלחו או לא יסלחו לו,הוא לא פגע בנו(נכון שיהיו בנות שיגידו שבגללו הן מפחדות בשירותים ציבוריים אבל הוא לא באמת פגע בהן),הוא פגע במי שהוא צילם ורק מהם הוא צריך לבקש סליחה,סרטון בטיקטוק זה נחמד אבל בואו...
גם תמימים אבל נעזוב את זה,מי שם סתם ילדים וילדות בני ובנות 14 להיות אלה שיסלחו או לא יסלחו לו,הוא לא פגע בנו(נכון שיהיו בנות שיגידו שבגללו הן מפחדות בשירותים ציבוריים אבל הוא לא באמת פגע בהן),הוא פגע במי שהוא צילם ורק מהם הוא צריך לבקש סליחה,סרטון בטיקטוק זה נחמד אבל בואו...
אנונימי
^ אבל זה לא נכון הוא כן פגע
הוא פגע בתחושת הביטחון שיש לאישה פה במרחב ציבורי
גברים לא יכולים להבין את הדבר הזה בכלל
אני אתן דוגמא שגברים כן יכולים להבין
זה כמו שכולם כועסים ושונאים מחבל שעשה פיגוע, גם אם הם לא היו שם, כי הם מסוגלים לגלות אמפטיה למי שכן היה שם, ולהבין שזה היה יכול להיות כל אחד אחר שם כולל הם עצמם
וכל פיגוע שקורה כאן מוריד עוד את הביטחון של האזרחים ומכניס לחרדות וסטרס
גם על פיגוע היית אומר לאנשים "מה אכפת לכם מה יעשו למחבל? זה לא קשור אליכם לא הייתם שם, רק מי שנפגע בפיגוע יכול להגיד את דעתו בעניין" ? כנראה שלא
אז אל תגיד הוא פגע רק במי שהוא צילם
כל אחד מאיתנו היה יכול להיות שם במקום אלה שצילמו אותם
והגברים שמגיבים לטובתו או שהם אינסלים שונאי נשים או שהם פשוט סוטים כמוהו ומזדהים איתו ומרגישים שזה היה יכול לקרות גם להם "טעות" כזאת זה הכל
הוא פגע בתחושת הביטחון שיש לאישה פה במרחב ציבורי
גברים לא יכולים להבין את הדבר הזה בכלל
אני אתן דוגמא שגברים כן יכולים להבין
זה כמו שכולם כועסים ושונאים מחבל שעשה פיגוע, גם אם הם לא היו שם, כי הם מסוגלים לגלות אמפטיה למי שכן היה שם, ולהבין שזה היה יכול להיות כל אחד אחר שם כולל הם עצמם
וכל פיגוע שקורה כאן מוריד עוד את הביטחון של האזרחים ומכניס לחרדות וסטרס
גם על פיגוע היית אומר לאנשים "מה אכפת לכם מה יעשו למחבל? זה לא קשור אליכם לא הייתם שם, רק מי שנפגע בפיגוע יכול להגיד את דעתו בעניין" ? כנראה שלא
אז אל תגיד הוא פגע רק במי שהוא צילם
כל אחד מאיתנו היה יכול להיות שם במקום אלה שצילמו אותם
והגברים שמגיבים לטובתו או שהם אינסלים שונאי נשים או שהם פשוט סוטים כמוהו ומזדהים איתו ומרגישים שזה היה יכול לקרות גם להם "טעות" כזאת זה הכל
אנונימית
וזה שהוא בא והתנצל זה ממש *המינימום* שמצופה ממנו בסיטואציה, לא איזה נקודת זכות או מעשה מדהים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אז אם ככה זה גם נוגע לגברים,הוא אמנם כנראה ניסה לצלם נשים אבל שירותים ברכבת זה לשני המינים אז באותה מידה גם גברים יכלו להיכנס לשירותים האלו ולהיות מצולמים,אז לנו זה גם אמור לפגוע בתחושת הביטחון,אני מבין את הראש שלך אבל לדעתי זה לא אותו דבר כמו עם מחבל,אולי בגלל שאני גבר אני גם לא אבין אתכן בקטע הזה אבל זאת דעתי בינתיים
אנונימית אז אם ככה זה גם נוגע לגברים,הוא אמנם כנראה ניסה לצלם נשים אבל שירותים ברכבת זה לשני המינים אז באותה מידה גם גברים יכלו להיכנס לשירותים האלו ולהיות מצולמים,אז לנו זה גם אמור לפגוע בתחושת הביטחון,אני מבין את הראש שלך אבל לדעתי זה לא אותו דבר כמו עם מחבל,אולי בגלל שאני גבר אני גם לא אבין אתכן בקטע הזה אבל זאת דעתי בינתיים
אנונימי
^ נכון זה תקף גם לגברים אם מישהו מרגיש לא בנוח בגלל זה הוא צודק וזה הגיוני לדעתי
דיברתי רק על נשים כי אתה התייחסת ספציפית לנשים לגביי העניין הזה כשכתבת שבנות בודקות כל תא שירותים
אז לטענתך רק מי שנפגע בפשע מסוים זה עניינו? לציבור לא אמור להיות דעה או עניין בפשע שקרה במדינה אם זה לא קשור אליו באופן אישי?
לדעתי אוי ואבוי אם המדינה תגיע למצב כזה שכל אזרח מתעניין רק במה שקרה לו
כי היום זה הם מחר זה אתה
דיברתי רק על נשים כי אתה התייחסת ספציפית לנשים לגביי העניין הזה כשכתבת שבנות בודקות כל תא שירותים
אז לטענתך רק מי שנפגע בפשע מסוים זה עניינו? לציבור לא אמור להיות דעה או עניין בפשע שקרה במדינה אם זה לא קשור אליו באופן אישי?
לדעתי אוי ואבוי אם המדינה תגיע למצב כזה שכל אזרח מתעניין רק במה שקרה לו
כי היום זה הם מחר זה אתה
אנונימית
שואל השאלה:
איך הבנת את זה?,תקראי שוב,אני אומר שמי שצריך לסלוח לו זה המצולמים
איך הבנת את זה?,תקראי שוב,אני אומר שמי שצריך לסלוח לו זה המצולמים
אנונימי
הוא התנצל אחרי שהוא פגע בעשרות נשים ואולי גם גברים. הוא התנצל אחרי שהוא הכחיש. הוא התנצל כשהוא מבייש את המדים שהוא לובש. תפסיקו עם ההצדקות. בגלל דברים כאלה העברייני מין ממשיכים. היום הוא מצלם מחר הוא אונס.
אז כן, לראות גבר שאומר לו כל הכבוד שהוא התנצל זה מביש. וכן, לא מעניין אותי שאולי הוא ילד שעשה טעות, הוא צריך לסבול על זה כדי לזכור טוב טוב מה הוא עשה. הרי כשהסרטונים של הבנות שצולמו יגיעו לאתרים יצחקו עליהן וישפילו אותן, לא יגידו להן "כל הכבוד שאתן מצליחות להתמודד עם זה", אז למה הוא כן? למה עליו מרחמים ועל הנשים המסכנות לא?
ויודע מה? לך תדע כמה בנות ממש פה באתר אפילו לא יודעות שיש סרטון שלהן אצלו.
אז כן, לראות גבר שאומר לו כל הכבוד שהוא התנצל זה מביש. וכן, לא מעניין אותי שאולי הוא ילד שעשה טעות, הוא צריך לסבול על זה כדי לזכור טוב טוב מה הוא עשה. הרי כשהסרטונים של הבנות שצולמו יגיעו לאתרים יצחקו עליהן וישפילו אותן, לא יגידו להן "כל הכבוד שאתן מצליחות להתמודד עם זה", אז למה הוא כן? למה עליו מרחמים ועל הנשים המסכנות לא?
ויודע מה? לך תדע כמה בנות ממש פה באתר אפילו לא יודעות שיש סרטון שלהן אצלו.
לא מאמינה לו, אני לא חושבת שהוא מבין את הטעות, אלא שהוא חושב שההתנצלות תעזור לו, מה בדיוק הוא חשב לפני ומה בדיוק השתנה לו בראש אחרי שזה התפרסם מעניין אותי..
ולא ראיתי את הסרטון אבל שמעתי על המקרה
ולא ראיתי את הסרטון אבל שמעתי על המקרה
אני משרת עם הבחור בבסיס.
אני לא מצדיק מה שהוא עשה בשום צורה וההתנצלות שלו שווה לזבל מבחינתי.
הבן אדם סוטה, צריך לעצור אותו, וזהו.
אני לא מצדיק מה שהוא עשה בשום צורה וההתנצלות שלו שווה לזבל מבחינתי.
הבן אדם סוטה, צריך לעצור אותו, וזהו.
אנונימי
מישהו יכול לשלוח לינק של הסרטון שהוא מתנצל? אני לא מוצא אותו
אנונימי
באותו הנושא: