6 תשובות
נחייה ונראה
שואל השאלה:
מסכימה^^
מסכימה^^
אנונימית
להקה אחרת לגמרי לא אותו דבר
לא אותו דבר אבל אני אנסה לתת צאנס
בטח שאני אנסה לשמוע אותו זה עדיין לינקין פארק!!
אולי לא אותו רמה אבל זה לא אומר שהאלבום לא יכול להיות טוב
אולי לא אותו רמה אבל זה לא אומר שהאלבום לא יכול להיות טוב
חד משמעית הולכת לשמוע את זה וככל הנראה גם לחרוש על זה
לינקין פארק זו להקה שתמיד עשתה שינויים וניסויים במוזיקה, לצפות מהם שיהיו אותו הדבר זה לא רק לא ריאלי ולא מתחשב אלא גם לא נכון מבחינה הגיונית, זאת לא הלהקה לצפות ממנה לזה
(חוץ מזה אם שואלים את דעתי יש להם ליטרלי את אותו הסאונד חוץ מזה שאין את צ'סטר. אז להגיד שהם להקה שונה לגמרי זה להגיד במילים אחרות שאתם לא מכירים את הלהקה שאתם מדברים עליה)
דרך אגב היום הם הופיעו עם אחד מהשירים באלבום heavy is the crown נראה אם זה יהיה טוב כמו the emptiness machine
לינקין פארק זו להקה שתמיד עשתה שינויים וניסויים במוזיקה, לצפות מהם שיהיו אותו הדבר זה לא רק לא ריאלי ולא מתחשב אלא גם לא נכון מבחינה הגיונית, זאת לא הלהקה לצפות ממנה לזה
(חוץ מזה אם שואלים את דעתי יש להם ליטרלי את אותו הסאונד חוץ מזה שאין את צ'סטר. אז להגיד שהם להקה שונה לגמרי זה להגיד במילים אחרות שאתם לא מכירים את הלהקה שאתם מדברים עליה)
דרך אגב היום הם הופיעו עם אחד מהשירים באלבום heavy is the crown נראה אם זה יהיה טוב כמו the emptiness machine