בנים אם הייתם רואים סטורי של מישהי שנראית דווקא טוב בעיניכם - בהכרח הייתם עושים משהו?
כאילו מדברת על סתם מישהי שאתם לא מכירים ולא יושעת פתאום היא מעלה תמונה בסטורי והיא נראית בעיניכם טוב, הייתם עושים לה לייק או מנסים להגיב לה? או שלא בהכרח? ומטרת השאחה היא בקיצור אם זה שמישהו לא עושה לי לייק או משהו אומר שהוא חושב שאני מכוערת או לא בהכרח..