התחברות הרשמה

עיבוד מידע ביום המאה קשור למבחנים או לזום?

18 בספטמבר 2024, 09:04
יום המא"היום המאהגיוס    
תשובה אחת
מבחנים
Starboy
באותו הנושא:
כמה קיבלתם בקשב,עיבוד מידע, ויכולת והפעלה טכנית ביום המאה?
קיבלתי 70 דפר, פרופיל 97, ו-2 בעיבוד מידע ביום המאה יש לי סיכוי להתקבל ל8200?
קיבלתי 70 דפר, פרופיל 97, ו-2 בעיבוד מידע ביום המאה יש לי סיכוי להתקבל ל8200?
מה זה עיבוד מידע וקשב מתמשך ביום המאה?
אם יש לי דפר 90 אז העיבוד מידע ביום המאה משפיע איכשהו?
כמה קיבלתם בעיבוד מידע ביום המאה
כמה קיבלתם בציון עיבוד מידע ביום המאה ?
כמה קיבלתן ביום המאה בעיבוד מידע והפעלת מערכות?
איך לקבל ציון גבוה ביום המאה בתחנת עיבוד מידע?
איזה מבחנים ביום המאה קובעים הציון של "עיבוד מידע"?
ערערתי על הפרמטר "עיבוד מידע" ביום המאה וזימנו אותי ב7.10.24