10 תשובות
שואל השאלה:
בגלל האוטיזם קשה לי לבטא את עצמי ואני טיפוס מוזר אז אנשים מסתכלים עליי בעין עקומה
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעל 18 תמיד מוסד הרווחה בעיר שלי שלחים אותי לכנפיים של קרמו או למפעל מוגן זה מעצבן אותי
אנונימי
ממש ממש לא
אין קשר בכלל
יש לי המוןן חברים אוטיסטים
ואין עלהים בעולם הזה
כן אוטיסטים יכולים להתחבר רק עם אוטיסטים אחרים
אנונימית
ממליצה להתרחק מהרווחה כמו מאש תמיד הרווחה מתייחסת לכל האוטיסטים כאילו שכולנו בתפקוד ממש נמוך
אנונימית
זה לא נכון שאוטיסטים יכולים להתחבר רק עם אוטיסטים
לא. אני אוטיסטית ויש לי הרבה חברים. מצד שני, כולם אוטיסטים אז אני לא יודעת עד כמה זה מנחם אותך, אבל אני מכירה לא מעט אוטיסטים שיש להם חברים שאינם אוטיסטים
ממש לא. אין קשר
ממש לא