2 תשובות
שואל השאלה:
^אבל אין ניסיון אבל הבעיה היא שאני יכולה לעבוד רק בבוקר וכל החנויות שאפשר לעבוד בהם זה משמרות
אנונימי
זה כן פותח דלתות וכשתחפשי אנשים יאהבו לשמוע שיש לך ניסיון בזה, אבל אני אומרת לך מהיכרות שזה עבודה חרא. ואנשים הם חרא ולקבל את כל החרא שלקוחות חרא יורים עלייך זה עבודה מסריחה באמת. כל מי שעבד במוקד יגיד לך את זה