10 תשובות
כי ביבי לא אוהב את גלנט
^^ראית את טלי גוטליב מאיימת על חברי כנסת "בוא בוא בוא תרביץ לי בוא" וזה מה שמפתיע אותך? הכנסת הפכה לאח הגדול
שחיתות בגדול. מי שקרוב לצלחת. מי שיותר מתחנף לבוס
שואל השאלה:
זה אשכרה סיבה?
זה אשכרה סיבה?
אנונימי
^^^ וואי!
למה אתה צוחק עליי ^
כי היחסים בין נתניהו לגלנט מאוד מתוחים
יש חילוקי דעות מאוד גדולים בין ביבי לגלנט בנוגע למלחמה, ולכן ביבי שוקל להחליף את גלנט.
וזה לגיטימי לגמרי
וזה לגיטימי לגמרי
גדעון סער
כי גדעון סער הוא שווה עוד כמה חברי כנסת.
וכי נתניהו וגלנט רבים כל הזמן.
וכי נתניהו וגלנט רבים כל הזמן.
באותו הנושא: