6 תשובות
תלוי בבית ספר. אני עושה השנה (יב) חברה שלי עשתה ביא
אני עשיתי שנה שעברה ביב אבל כל הזמן משנים את התכנית לימודים אז לא בטוח נשאר ביב
זה משתנה יש כאלה שעושים ביא' ויש ביב'
זה מתקנה יש כאלה שבכיתה יא ויש כאלה יב למשל אחותי בכיתה יא
אני למשל עשיתי ביב' אבל כמו שאמרו פה מעליי זה משתנה