6 תשובות
חרא של דבר זה שבר לי תלב
את פשוט נכנסת לקישור וזה מצלם תמונה שלך בלי התראה מוקדמת
שואל השאלה:
^כןכן אני יודעת אבל מה הקטע של זה למה זה טוב
^כןכן אני יודעת אבל מה הקטע של זה למה זה טוב
סתם משהו דפוק שילדים מושפעים עושים כי אין להם חיים, למזלי אין לי טיקטוק אם היה לי זה היה מצלם אותי על האסלה והיה לערס מהכיתה תמונה שלי
^^^זה לא טוב זה פלילי וחסר משמעות סתם לפגוע באחרים ולהיות חרא
דבר מזעזע
אני לא מבינה למה משתפים עם זה פעולה
אני לא מבינה למה משתפים עם זה פעולה
באותו הנושא: