7 תשובות
חוגגים עם המשפחה הכי כיף!!
^ !
מזל טוב!
תעשי משהו שאת הכי אוהבת ביום הזה ושלא צריך בישבילו אנשים. לא צריך חברים בישביל לחגוג.
מהממת מזל טובב
תעשי לעצמך יום פינוק וכיפי
אנונימית
קודם כל יומולדת שמח נסיכה
תחגגי עם המשפחה או תקחי את עצמך ליום כיף
אם אני במקרה גרה קרוב אלייך ותרצי אפשר לחגוג לך :)
קודם כל מזל טוב. אם יש עוד קצת זמן עד יום ההולדת אפשר להכיר אנשים ולהציע להם לצאת בתאריך של יום ההולדת שלך, במידה והוא קרוב עדיף להכיר אנשים וליצור חברויות בלי קשר. אבל לחגוג עם המשפחה.
לחגוג עם משפחה!!
או בני דודים
גם אני חגגתי עם משפחה והיה כיףף