9 תשובות
כן (אני גבר סטרייט)
אנונימי
להיפך
אני אעדיף שלא
לא
אני לא מסתכלת על כמות הכסף שיש לו
מסתכלת בעיקר על האופי ועל המראה
ממש ממש לא. עושר זה כלום ולכסף אין משמעות. צריך את זה למחייה אבל החיים הם יותר ממחייה. אהבה הרבה יותר חשובה מכסף ומשלימה לנו את החיים
אני לא אצא איתו *רק* בגלל שהוא עשיר..
אם יהיה לו אופי מזעזע ובלתי נסבל כנראה שאצטרך להגיד בייביי לכסף כי אני לא אסבול בן אדם כזה רק בגלל כמות הכסף שיש לו בכיס
לא בהכרח עם הוא עשיר וקמצן עדיף כבר מישהו עם 20 שקל אמין ויבזבז את זה בישבילי
אנונימית