7 תשובות
אני לא הייתי יוצאת
לא אצלנו הרוב בכלל לא יוצאים
לא לצאת תהיה טעות קריטית. מניסיון של טיולים שנתיים כשלא היו לי חברים - זה תמיד גיבש ונתן אופציה להתחיל קשרים חדשים. אם תהיה מסוגל ליזום ולתת לעצמך להינות זה יעבוד
לא באים לשם בשביל החברים. באים כדי להכיר טלזכור מה שקרה בושאה
מה למה יכול להיות כיף תחשוב חיובי ויהיה טוב
כדאי לך מאוד לצאת