8 תשובות
זה מורה מאותו בית ספר של המורה שלך וכמעט תמיד מעבירים טסט פנימי
שלא יהיה פרוטקציות, שתנסי לנהוג גם עם בן אדם אחר שהוא לא המורה שלך.. יש כל מיני סיבות
שואל השאלה:
אני קצת בהלם שהגעתי לשלב של הטסטים כי לא חשבתי שבאמת הצליח להגיע ועד שאני מגיעה אני מרגישה בלחץ של זמן כי ממש שבוע הבא אני מתגייסת ואם לא אספיק יהיה לי קשה לעבור טסט בזמן הצבא
אנונימית
שואל השאלה:
ונוהגים באותו רכב של המורה שלי?
אנונימית
כן באותו רכב
אבל ממתי שאת עוברת טסט פנימי ועד שיהיה לך טסט רגיל זה לוקח שבועיים בערך אז את כנראה תתגייסי לפני בכל מקרה
פנימי כמעט בטוח שתעברי אין מה להילחץ
זה בסדר, 99% מעבירים בפנימי