7 תשובות
איזה זאנרים את אוהבת?
זה קצת ישן, אבל אני אוהב את הספרים של אסימוב ויש להם גרסאות חדשות
אנונימי
אוטוביוגרפיה של בנגמין פרלנקלין
הסידרה של השייטת שהיא ממש טובה,
כל הספרים של עדן בל,
הסידרה של נולדו לדם של קורה ריילי,
מתג השמדה,
לרדוף את אדליין,
הלביאה הלוחמת,
עדיין פועם(יש בוא מלא תיריגרים אז לבדוק ליפני),
הבחורים של טומן,
סידרת על הכל של אבישג צ'רחי,
עד אחרי הנצח,
ויש עוד מלא אבל זה כבר יהיה ארוך מידי חחח
יש לי מלא ספרים בביו מומלצים בטירוף
אני אוהב חזרה בזמן כאילו לעזות דברים אחרת
אני
הסדרה של מוקף באידיוטים
לוטוס
אולי כדאי לך לדבר עם מישהו