5 תשובות
שואל השאלה:
מצטרפת לשאלה
אנונימית
עושה תאוריה
מוצאת מורה נהיגה
עושה שיעורים
ניגשת לטסט(לא יודעת אם עדיין צריך פנימי)
טופס ירוק
תאוריה
שיעורים
מבחן פנימי
טסט
עושה תאוריה דבר ראשון
מחפשת מורה נהיגה
עושה בדיקת ראייה בשביל הטופס הירוק
ומתחילה לקבוע שיעורים (מומלץ 2 בשבוע)
קודם כל להוריד את האפליקציה של התיאוריה וללמוד משם, אחרי זה לענות על מבחנים באותה אפליקציה עד שיש לך אפס טעויות ואת מרגישה בטוחה בעצמך. ישר אחרי זה תקבעי לך תור בגוגל לתיאוריה את כותבת "מבחן תיאוריה ב(איפה שאת גרה)" נכנסת לאתר ומזמינה.
סיימת תאוריה ואת בת 16 וחצי את מחפשת מורה לנהיגה על ידני או אוטומט וקובעת איתו שיעורים. בערך בשיעור 26 את ניגשת לטסט פנימי, כמה שיעורים אחרי זה את ניגשת לחיצוני.