4 תשובות
שואל השאלה:
גם אני הגשתי (: בנתיים לא קיבלתי תשובה אבל נקווה.. מקסימום לא (;
גם אני הגשתי (: בנתיים לא קיבלתי תשובה אבל נקווה.. מקסימום לא (;
אנונימי
פונים בצור קשר והם מחליטים
אני הגשתי בקשה, ואני אולי עומדת להיות נאמנת נוער כעוד 3 חודשים.
אני חושב שצריך לבקש ב"צרו קשר". ככה לפחות כתוב ב"אודות האתר".