7 תשובות
תמיד בהכי ימני
אלא אם יש סימון אחר בכביש (פנייה ימינה לדוגמה ואת צריכה ישר)
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא מבינה את הסימונים האלה שיש חץ ישר או חץ ישר עם פנייה
הבעיה שאני לא מבינה את הסימונים האלה שיש חץ ישר או חץ ישר עם פנייה
צריך להתרגל. חץ ישר זה בהכרח ישר. חץ ישר ופניה אז אפשר גם ישר וגם פניה אלא אם אז הוא משתלב לנתיב של רק פניה. תסתכלי על הכביש והרמזורים ותמיד קחי את הנתיב של רק םניה אם יש ספקות. את יכולה לעבור על התיאוריה באפליקציה של תיאוריה ולתרגל קצת ולשאול את מורה הנהיגה.
שואל השאלה:
כן על הקטע שזה מצטמצם אין בעיה אני אעבור לנתיב שצריך, אבל הקטע של מתיי להשאר בצד ימין או שמאל או ישר לדוגמא בכביש עם ארבעה נתיבים אין לי מושג
כן על הקטע שזה מצטמצם אין בעיה אני אעבור לנתיב שצריך, אבל הקטע של מתיי להשאר בצד ימין או שמאל או ישר לדוגמא בכביש עם ארבעה נתיבים אין לי מושג
באופן כללי אם יש ספק אז אין ספק. קחי את הכי שמאלי או הכי ימני אם יש לך ספקות כאשר את פונה ומקסימום תחזרי לימין
אם נוסעים ישר גם להיות בימני. שימי לב לשילוט ולצמצום נתיבים כי אז צריך לאותת ולהזתכל במראה ולהשתלב
באותו הנושא: