5 תשובות
אם אין לך שיער ארוך זה בסדר אבל לדעתי אם אתה מטפל בשיער עדיף לייבש עם פן כי זה לא טוב שהקרקפת נשארת רטובה , וגם השיער מאוד שברירי שהוא רטוב ויוצרסיכויים לנשירה
אנונימית
אם את לא הולכת לישון אז שיתייבש לבד ואם את הולכת לישון אז לייבש עם פן.
פן אבל ממש קצת
לבד זה הכי מטורף יוצא