8 תשובות
לא זה סטייל
מוזר אבל תכלס תלבשי מה שבאמת ועושה לך טוב
אולי עדיף גרביון שחור אם את מרגישה בנוח
זה קצת מוזר אבל בתכלס זה כמו גרביון תעשי מה שבאלך
לדעתי קצת מוזר את יכולה לשים שמלה קצת יותר ארוכה וטיץ קצר מתחת
אם רואים את הטייץ אז כן
קצת מוזר אם אני כנה, אבל ממליצה לעשות מה שאוריאנוצקה אמרה
שואל השאלה:
אגב השמלה גם שחורה
אנונימית